fbpx
Logo Marks Koivoer - Wit
Zoek
Sluit dit zoekvak.
Gratis verzending vanaf € 195,- 
Bezorging binnen 1-2 werkdagen
Naar onze mening het beste voer

Verzenden & Retourneren

Vind antwoord op je vragen over verzenden, retourneren en garantie

Verzendkosten & Levertijd

Verzending

De in de shop vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Tot € 195,-Boven € 195,-
Nederland€ 7,50GRATIS
België€ 10,00GRATIS
Denemarken€ 15,00GRATIS
Duitsland € 10,00GRATIS
Finland€ 20,00GRATIS
Frankrijk€ 15,00GRATIS
Italië€ 20,00GRATIS
Luxemburg€ 15,00GRATIS
Noorwegen€ 20,00GRATIS
Oostenrijk€ 15,00GRATIS
Polen€ 15,00GRATIS
Portugal€ 20,00GRATIS
Spanje€ 20,00GRATIS
Tsjechië€ 20,00GRATIS
Zweden€ 20,00GRATIS
Zwitserland€ 15,00GRATIS

Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren, ruilen en wijzigingen

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@markskoivoer.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u een ongeopend product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@markskoivoer.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@markskoivoer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalingsmethoden

Betaal eenvoudig met iDeal

Ideal

Betaal eenvoudig met Visa

Visa

Betaalmethode Mastercard

Mastercard

Betaal eenvoudig met Bancontact

Bancontact / Mister Cash

Betaalmethode Apple Pay

Apple pay

Betaalmethode Sofort

Sofort

Betaalmethode Giropay

Giropay

HEEFT U VRAGEN?

Neem contact op

Schroom niet om ons vragen te stellen over een van onze producten of alles wat met koivoer te maken heeft. Met onze jarenlange ervaring zijn wij hoe dan ook in staat om uw vraag te beantwoorden!
Marks Koivoer